Autopes.cz vznikl jako inzertní server. K inzerci aut pak později přibyly i náhradní díly. Byla tedy jen otázka času, než se jeho provozovatelé uchýlí k prodeji autodílů. Ten okamžik nedávno nastal, a tak vám můžeme odprezentovat novou nabídku vstřiků na dieselová auta. Duší portálu je David Vaníček, který se rozhodl nám poskytnout krátký rozhovor.

Zakladatel serveru se netají tím, že jeho snahu rozšířit poskytované služby motivovala smutná historie s jeho vlastním vozem.

Co bylo hlavní myšlenkou, která vás přivedla k samostatnému prodeji vstřikovačů?

Byla to docela drahá zkušenost. Dát 50 000 Kč za vstřiky, tak by si člověk myslel, že bude mít klid. No, byl to docela velký omyl. Celou situaci v současné době řeší soud, takže to dál nechme na něm a uvidíme, jak to dopadne. Uvědomil jsem si ale, že můj problém se vstřiky mě postavil před stejnou volbu jako řadu dalších řidičů. Buď se vydáte do servisu a necháte tam několik desítek tisíc za originální vstřikovač nebo jste bez auta.

Co třeba repase?

Repase je vlastně dost složitá záležitost. Vstřiky se opakovaně čistí ultrazvukem od usazenin, případně se některé součástky vymění. Pořád se ale bavíme o starém používaném vstřikovači. Analogicky si ale zkuste představit, že by vám někdo zrepasoval celé auto. Nové zkrátka nebude, bude repasované. Samozřejmě záleží ale i na tom, kdo repasi dělal a s jakou péčí. Většinou se autoservisy ohání levnými hesly o tom, jak je repase úžasná, ale to jsou prohlášení podepřená především marketingem. Přesto uznávám, že repasované vstřikovače jsou určité řešení, ale ne pro každého. Hodí se zejména pro majitele vozů, které repase vyjde mnohem levněji než nový vstřikovač. Takovýmto zákazníkům repasi samozřejmě nejen doporučíme, ale i provedeme.

Když myslíte my, mluvíte přímo o portálu Autopes.cz?

Rozhodně ne, my jsme pouze webový portál a celou svou práci věnujeme přístupnosti serveru a vylepšování služeb a uživatelského rozhraní. Repase nám zajišťují odborníci společnosti BOSCH servisem, který nám zajistí množstevní slevy na vstřiky i na repase, což se podepíše i na ceně pro koncového zákazníka. Cena u nás ale nemá vliv na kvalitu a abychom jenom netlachali, poskytujeme zákazníkovi záruku 12 měsíců na provedenou práci. Pokud si někdo nemůže dovolit financovat ani repasi, nabízíme jako východisko zakoupení vstřiků použitých. Tyto vstřiky pocházejí z vozidel havarovaných a u nich umožňujeme si je na 14 dnů vyzkoušet.

Jako motoristovi mi ale doporučujete pořídit si nové vstřiky?

Dá se to tak říct. Analogicky si zkuste představit, že by vám někdo zrepasoval celé auto. Nové zkrátka nebude, bude repasované. Samozřejmě záleží ale i na tom, kdo repasi dělal, respektive na jeho poctivosti a na tom, co vlastně všechno ve vstřikovači vyměnil. Ani takový gigant, jako je BOSCH, se ale neodváží tvrdit, že jeho repasované díly jsou v podstatě nové. A důvod určitě není ten, že by to značka technologicky nezvládla, nedokázala si přístup k dílům zajistit atd. Nedá se to srovnávat, repasované není nové a nikdy nebude. Navíc díky spolupráci s velkými i menšími firmami na trhu může náš server nabídnout zákazníkům široké spektrum nových vstřikovačů i od méně známých firem za skvělé ceny.

Vstřiky nejsou ale jedinou novinkou, která se u vás v následujících měsících objeví. Povězte nám na závěr ještě něco k autobateriím

To je opět výsledek mojí osobní zkušenosti. Novou baterii jsem si kupoval už poněkolikáté, ostatně jako řada dalších motoristů. Jak je ale možné, že v Youngtimeru mám pořád tu původní, když v pět let starém autě jsem baterku měnil už dvakrát? Další problém je ten, že řada prodejců se svoje výrobky snaží zaobalit do co největšího množství technických informací a líbivých obchodních frází. Nedozvíte se to nejdůležitější, to znamená to, jestli se daný produkt vůbec hodí na vašeho auto. To první je trošku hlubší problém, který tkví především v obchodních návycích a v tom, že jako nakupující zkrátka slyšíme na značky. Bránit se můžeme, stačí být při nákupu poučený. Je to ale samozřejmě těžké. I já sám jsem se nechal zlákat na slova v popisku jako super silver dynamic apod. Druhý problém se nám podařilo efektivně vyřešit design unikátního vyhledání autobaterií podle typu auta které spustíme v příštím roce. To vás ihned dostane po zadání vstupních údajů k cíli, to znamená k baterii určené pro váš typ vozu, navíc ve vámi požadované cenové relaci.

2 komentáře u „Najezdíte ročně i více než sto tisíc kilometrů dieselovým vozem? Tohle vás bude určitě zajímat!“

  1. rojak napsal:

    To je tak dobré pro firemní vozidla, ale pro užitková moc ne, protože sto tisíc za rok to už je opravdu hodně.

  2. ladaB napsal:

    Tolik kilometrů jsme nikdy nenajezdili, ani syn, který jezdí opravdu hodně, a ani druzí mladí, co jezdí denně do práce …

Napsat komentář

Nové články